perjantai 29. tammikuuta 2016

Blogin loppu(ko)?

Yep, en oikeen tiiä mitä teen tän blogin kans- tai mitään muutakaan. Enään 3 postausta julkisena.. ehkä pian kaikki paitsi tää ?
Ei, tää ei todellakaan oo mikään yhen illan ongelma, vaan jonku reilun vuoden. Kuten kaikki onkin varmaan huomannut, en oo kirjottanut helposti kolmeen kuukauteen tänne, koska mulla ei oo oikeestaan mitään järkevää asiaa. Taisiis first of all mulla ei vaan oo motia kirjottaa, koska en oikeestaan osaa. En jaksa kuvata hirveesti mitään keppariaiheista, en jaksa tehdä erikoispostauksia, en jaksa kirjottaa. Ja kaiken lisäks kukaan ei ees lue näitä, joten miks tekisin jotain, mitä mun ei kuuluis tehä?
Mua ei oo luotu kirjottaan tälläsiä, vaan editoiminen on enemmänkin mun juttu. Oon editoinu 2010- vuodesta, kun taas blogia alotin kirjottamaan 2013, eikä tää oo tuntunu ikinä hyvältä. Kesällä saatan postailla kisareissuista ja muista, mut muuten luultavasti hiljenen, ehkä lopullisesti ?
Niin paljon kysymyksiä, mutta ei missään vastauksia.

Jos jotain muuten kuulumiset kiinnostaa, nii en oo ollu aikoihin kunnolla koulussa, kävelen kepeillä, ahdistaa. Zippe lähtee kotiinsa.

1 kommentti:

  1. Haastan sinut liebester awardsiin käy kurkkaamassa ohjeet mun blogista kitinkeppari.blogspot.com

    VastaaPoista